Inzicht

Workshops en trainingen

Nexthealth biedt inzicht door deelnemers aan haar workshops of trainingen zelf direct in de praktijk aan de slag te laten gaan. De deelnemers leren vandaag wat ze morgen kunnen doen en zijn na afloop van onze workshop of training een duidelijke stap verder. Deze bijeenkomsten worden zowel incompany als ook op inschrijving georganiseerd. We kunnen de workshop of training in samenwerking met jou ook op maat maken, zodat de thema’s van jouw organisatie voldoende over het voetlicht komen.

Een greep uit de workshops en trainingen die we kunnen bieden

Kiezen en delen

Weet je niet waar je moet beginnen en hoe je moet beginnen met de mentaliteitsverandering die hoort bij het inzetten van social media? Worstel je met de vraag wat je wel en wat je zeker niet moet doen? Dan is de workshop ‘Kiezen en delen’ een aanrader: Trainer Jacqueline Fackeldey, Martijn Hulst of Niels Schuddeboom laat je zien waar je kansen liggen en hoe je je organisatie mee kunt krijgen. Of je nu marketing- of communicatiemanager bent of bestuurder/directeur, uiteindelijk draait zakendoen anno nu en in de toekomst om het maken van strategische keuzes en het durven delen. In deze workshop maak je daarmee een begin.

Ontdek de mens achter jouw zorgklant

Weet je inmiddels wel wat social media is en wat je ermee kan, maar wil je verder kijken dan de technologie en tools? Heb je lef en ben je altijd in voor wat nieuws? Zie je kansen voor de zorg waar alle partijen beter van worden? Dan is deze workshop wat voor jou: Trainer Jacqueline Fackeldey gaat letterlijk met je op stap in je eigen organisatie om inspiratie op te doen. De vondsten die je ‘onderweg’ doet werk je vervolgens uit tot een nieuw product of een nieuwe dienst voor je organisatie.

De training ‘Ontdek de mens achter jouw zorgklant’ laat je zien én ervaren welke kansen het biedt om de mens achter je klant online en offline serieus te nemen. Je leert anders te kijken naar je klanten en naar je eigen rol en vervolgens ga je dat anders kijken ook omzetten in (dingen) anders doen. Je legt hoe dan ook onverwachte verbindingen: naar je klanten, naar je collega’s en naar nieuwe producten en diensten.

Online strategie voor zorgorganisaties

Naast een internetsite is veel meer mogelijk. Twitter, LinkedIn of juist toch Hyves. En wanneer moet en wil je helemaal gereed zijn voor de iPhone en de iPad? Vele vragen waarmee marketing- en communicatieadviseurs bij zorgorganisaties zich steeds vaker geconfronteerd zien worden. Deze vragen eisen meer dan een project. Een duidelijke online strategie biedt juist voor de organisatie en de adviseur zelf houvast.

In de workshop zetten we de stappen tot een online strategie praktisch uiteen. Je leert wat aan analyse nodig en ook overbodig is. Je ervaart wat de betekenis van de diverse online toepassingen kan zijn. En we brengen deze toepassingen met je in een goede verhouding tot elkaar. Na de workshop heb je een eerste basale aanzet tot een online strategie en weet je wat je organisatie aan een strategie kan hebben.

Direct aan de slag met sociale media

Wil je jezelf of je collega’s nu eens even echt laten ervaren wat alle sociale media zijn? In een hands-on trainingen nemen we je mee op een reis langs diverse media. Je gaat actief aan de slag met Twitter, LinkedIn, Facebook, etc. We laten je zien wat de do’s en don’ts zijn. Aan het eind van de training heb je ervaren hoe het werkt, maar heb je bovenal ook een realistisch beeld of deze sociale media iets voor je zijn en voor je zorgorganisatie kunnen betekenen.

featured

Neem vrijblijvend contact op voor presentatie, sessie, workshop of training.

We bespreken graag wat voor en bij jouw zorgorganisatie past.

Wij werkten individueel, samen en met anderen voor:

HagaZiekenhuis, Borstkanker Vereniging Nederland, Bayer, Nictiz, REOS, de Basis, Zorgmarkt, Blommestein Groep, UMC St. Radboud, NPCF, Amphia Ziekenhuis, Compriz, GGZ Altrecht, Health Valley, Maartenskliniek en vele anderen.