Jacqueline Fackeldey


Jacqueline werkt onder de naam fackeldeyfinds als klantropoloog en ziet de mens achter de klant als een uitgelezen zorgmarketing- en innovatiekans.

Ze schudt zorgorganisaties graag wakker en laat ze zien waar ze kansen laten liggen op het gebied van patiënt cq klantgericht werken en innoveren. Vervolgens begeleidt ze ze bij het (opnieuw) verbinden van organisatieproces en klantbehoefte.

Jacqueline adviseert, spreekt en geeft trainingen en workshops op zorgcongressen in binnen- en buitenland en werkt(e) voor o.a. Actiz, Maartenskliniek, Bayer Healthcare, Mondriaan Zorggroep, Bernhoven Ziekenhuis, Hart en Vaatgroep.

In het verleden werkte ze in marketing-, sales- en innovatiefuncties voor o.a. Philips, De Bijenkorf en ING/Postbank. Voor ING/Postbank bedacht ze o.a. de persoonlijke bankpas.

Jacqueline blogt op Frankwatching en haar eigen site, schrijft columns voor Zorgmarkt. Haar boek Klantropologie, Groot denken, klein doen verscheen bij Uitgeverij Scriptum.

WWW: fackeldeyfinds.com
Twitter.com: twitter.com/fackeldeyfinds
LinkedIn: linkedin.com/in/jacquelinefackeldey
E-mail: jacqueline [a] fackeldeyfinds.com

http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fnl.linkedin.com%2Fin%2Fjacquelinefackeldey&rct=j&q=jacqueline%20fackeldey%20linkedin&ei=FjeGTZWPH8aCOuOiqeUM&usg=AFQjCNFv0QTdPOYZd-EsALU6CVjuMkf3FA&cad=rja

Neem vrijblijvend contact op voor presentatie, sessie, workshop of training.

We bespreken graag wat voor en bij jouw zorgorganisatie past.

Wij werkten individueel, samen en met anderen voor:

HagaZiekenhuis, Borstkanker Vereniging Nederland, Bayer, Nictiz, REOS, de Basis, Zorgmarkt, Blommestein Groep, UMC St. Radboud, NPCF, Amphia Ziekenhuis, Compriz, GGZ Altrecht, Health Valley, Maartenskliniek en vele anderen.