Martijn Hulst

Martijn HulstMartijn is al meer dan een decennium werkzaam op het snijvlak tussen online en gezondheidszorg. Met als vertrekpunt de marketing en communicatie van zorginstellingen kijkt hij naar wat mogelijk is in de zorgorganisatie. Oog voor de ambitie en de strategische koers van de organisatie, en de veranderpotentie van haar mensen combineert hij met wat de klant (mens, patiënt, cliënt) verwachten. Hij schuwt daarbij niet mensen uit te dagen, creatieve oplossingen te vinden en tegelijkertijd het kader van de organisatie vast te houden.

Na werkzaamheden vanuit de Isala klinieken en Twynstra Gudde werkt hij nu deels als zelfstandige onder de naam Hul.st en deels vanuit online bureau Tam Tam. De afgelopen jaren was hij betrokken bij ziekenhuizen als het HagaZiekenhuis en Martini Ziekenhuis, bij GGZ-instellingen als De Jutters en Altrecht, en bij koepelorganisaties als de LHV, KNMP en NVZA. Daarnaast is hij veel gevraagd spreker, workshopleider en dagvoorzitter op diverse symposia en congressen.

WWW: hul.st

Twitter.com: twitter.com/martijnhulst

LinkedIn: linkedin.com/in/martijnhulst

E-mail: martijn [a] hul.st

Neem vrijblijvend contact op voor presentatie, sessie, workshop of training.

We bespreken graag wat voor en bij jouw zorgorganisatie past.

Wij werkten individueel, samen en met anderen voor:

HagaZiekenhuis, Borstkanker Vereniging Nederland, Bayer, Nictiz, REOS, de Basis, Zorgmarkt, Blommestein Groep, UMC St. Radboud, NPCF, Amphia Ziekenhuis, Compriz, GGZ Altrecht, Health Valley, Maartenskliniek en vele anderen.